MESSEBOOST- hvordan gør vi?

Vil I gerne have et messeboost, så I får både flere nye kunder og flere ordrer ud af jeres messer?
Det er dyrt at deltage i messer og det kræver meget arbejde før, under og efter.
Derfor er det vigtigt at udgifterne til messen giver mening i forhold til jeres udbytte.
Det sikrer I blandt andet ved at:
• Definere, hvordan I vil måle indsatsen og udbyttet på messen
• Være skarpe på jeres budskaber og salgsmaterialer til messen
• Salgs- og produkttræne de medarbejdere, som deltager på standen.
• Invitere eksisterende og potentielle kunder til jeres stand
• Sætte registrering af messekontakterne i system
• Sikre at I har god energi og erfarne sælgere på standen
• Planlægge al salgsopfølgning på forhånd, så I kan gøre det hurtigt efter messen.
• Følge op på interessante netværkskontakter og mulige samarbejdspartnere
• Evaluere messen i udgifter og konkret udbytte, så I kan sammenligne indsats og resultat med kommende messer. Og være obs

  på værdien af markedsføringen - og at det kan være en langsigtet investering.
• Og meget mere …

 

Puha, det lyder godt nok af meget
Ja, det er det også. Men mindre kan ikke gøre det, hvis I skal have max. udbytte og resultater af jeres messe.


Og det er her jeg kommer ind i billedet. For I kan nemlig få min hjælp til at øge salget og give jeres kunder de bedste oplevelser på jeres messe.
Jeg har stor erfaring med at skabe udbytte på messer.
Ved at bruge mig får i en oplagt mulighed for at spare på de faste udgifter og samtidig tjene flere penge:
• Et godt eksempel er en virksomhed, som med over 10 års erfaringer med messer, aldrig havde fået mere end ca. 20 ordrer med hjem. Da vi stod på Formland i februar 2017 åbnede jeg 9 nye kunder til virksomheden og vi fik over 40 konkrete ordrer med hjem. Dette fordi virksomheden var fremsynet, og med ekstern hjælp fik sat system i deres forberedelser og en mere professionel deltagelse på messen.
• Et andet eksempel er, at mine kunder ofte kaster ansvaret for deres messer over på mig, fordi de har for travlt i hverdagen til at gøre det selv. Og tit lader mig stå for at booke aftaler forud for en messe, så firmaet kommer hjem med en fuld ordrebog, i stedet for at skulle bruge tid på tidskrævende og dyre salgs-besøg efter messen. 

Lad os sammen, få din virksomhed endnu mere ud over rampen næste gang.  

ZerVision by

Pia Krabbe 

Tel: 2775 0303

  • Facebook Clean Grey

© 2016 by ZerVision